duminică, 11 iulie 2010

singuratate


Patru pereti lugubrii, ca in mormant ma ingroapa



sunt tristii pustii si singuri, uitati parca de soarta ,


e-atata intuneric s-un firg parca ma-ncearca


e o tacere crunta este singuratate.


un intuneric negru si dens parca de ceata


o singura lumina se vede insa in viata


e-un inger trist si singur ucis parca de soarta


..............................................


ingerul pazitor se-aseaza la capul meu aproape


priveste cald cu mila chiar daca viata-i stinsa


ma uit la el si plang-eu l-am ucis prin vise


prin visuri neimplinite , prin crunta mea privire


am omorat iubirea ce s-a transformat in ura

si odata cu ea a -ingerului aripi pure


cu toate astea ma iubeste si vrea sa ma aline


cu ultima suflare cu ultima privire


incearca sa ma invete ca totul e iubire


priveste viata-mi spune ...


si spune-mi ce ai sa vezi...

de vei vedea iubire atunci ai sa ma crezi


da viata ta e trista si stiu ca suferi mult


tu ai pierdut in viata ce ai crezut mai scump


cu toatea astea uita si ia-o de la capat


caci este scump si dulce tot ce-ai trait odata


de as vedea iubirea poate ca l-as salva

cu teoate astea nu vreau ca sa mai sper


caci lumea-i trista,rece si este foarte rea






pasesc incet spre trista mea oglinda


trist este totul chiar fata mea e trista


vad doar suferinta uitata si e crunta


batrana ma vad si singura intr-un mormant acum


caci totul este negru si pacla ca de fum


iar ingerul nu apare caci este mort de mult


l-am omorat prin ura caci n-am vazut ce-i sfant...

Niciun comentariu: